Суббота, 21.04.2018, 22:07
Гольмовский поселковый совет




RSS
Главное меню
Праздники
Праздники Украины
ПАРТНЕРЫ

Работа в Донецке: вакансии и резюме Донецка

Сайт объявлений ДНР

Вакансии и резюме Горловки

Календарь
«  Сентябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Форма входа
 
Главная » 2013 » Сентябрь » 25 » АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення “Про встановлення місцевих податків і зборів” Положення про податок на нерухоме майно
15:39
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення “Про встановлення місцевих податків і зборів” Положення про податок на нерухоме майно

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення "Про встановлення місцевих податків і зборів”

(Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки)

Розробник документу: Гольмівська селищна рада.

Контактний телефон: 56-03-15

тел/факс: 56-03-02

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі - Аналіз) розроблений відповідно до вимог, що встановлені Податковим кодексом України, керуючись Законами України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, "Про місцеве самоврядування в Україні”, згідно з методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. № 308.

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання. У зв'язку з прийняттям Закону України від 04 липня 2013 року № 403-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об`єктів нерухомості» необхідно прийняти регуляторний акт «Про внесення змін до рішення селищної ради від 09.07.2013 року №VI/38-1 «Про встановлення місцевих податків і зборів».

2. Визначення цілей державного регулювання.

Діяльність з підготовки проекту регуляторного акта обумовлена необхідністю врегулювання відносин, що виникають у сфері справляння місцевих податків і зборів на території смт. Гольмівський, покликана привести у відповідність до вимог діючого законодавства даний регуляторний акт.

Проект регуляторного акту визначає перелік платників податку, об'єкт, базу оподаткування та механізм справляння, податкові пільги та порядок їх застосування тощо.

Основною метою підготовки проекту є дотримання вимог діючого законодавства.

3. Визначення та оцінка всіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу.

У разі не внесення змін до рішення від 09.07.2013 року №VI/38-1 «Про встановлення місцевих податків і зборів», що є обов`язковим згідно з нормами Податкового кодексу, такі податки та збори справлятимуться із порушенням норм Податкового кодексу. Тобто цей спосіб досягнення цілей не є кращим.

Отже, запропонований спосіб державного регулювання, а саме: внесення змін до рішення селищної ради та Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є найбільш оптимальним для досягнення зазначеної мети. Перевагами обраного способу досягнення визначених цілей є:

-​ дотримання вимог чинного законодавства;

-​ встановлення єдиних умов оподаткування на території селища;

-​ встановлення податкових пільг та порядку їх застосування.

В проекті регуляторного акту запропоновано встановити ставку від 1 до 2,7 відсотків від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, відповідні заходи.

Для розв’язання проблеми, зазначеної в пункті 1 Аналізу, пропонуємо проведення регуляторної діяльності щодо внесення змін до Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території селища, а саме:

- підготовка проекту Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- розгляд у разі надходження, зауважень та пропозицій стосовно змісту проекту;

- здійснення відстеження результативності регуляторного акту;

- доведення до відома зацікавлених осіб інформації щодо прийняття даного регуляторного акту шляхом розміщення регуляторного акту на сайті Гольмівської селищної ради.

Проводитимуться всі заходи, визначені Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Можливість досягнення цілей, передбачених пунктом 1 Аналізу, у разі прийняття зазначеного рішення є цілком реальною та обґрунтованою у зв'язку з тим, що метою створення проекту зазначеного регуляторного акта є цілеспрямоване вирішення зазначених проблем, і не потребує додаткових витрат.

Найбільш вагомим зовнішнім чинником, що впливатиме на дію запропонованого регуляторного акта, буде зміна чинного законодавства. Зазначений чинник має значний вплив на результативність запропонованого регуляторного акта, тому буде впроваджено постійний моніторинг, за результатами якого до запропонованого регуляторного акта будуть внесені відповідні зміни для усунення негативного впливу. При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть внесені відповідні корегування.

Органи місцевого самоврядування не матимуть потреби в додаткових витратах на впровадження та виконання вимог регуляторного акта.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.

Загальний ефект прийняття запропонованого регуляторного акта позитивний, як для суб’єктів господарювання, так і населення селища та органів місцевого самоврядування.

Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта провадилося із застосуванням методу аналізу вигод та витрат у простій формі.

Деякі показники результативності регуляторного акта не можуть бути виражені в кількісній формі. Додаткових витрат органів місцевого самоврядування не передбачається.

Сфера інтересів органів місцевого самоврядування

Вигоди

Витрати

Дотримання вимог чинного законодавства;

встановлення єдиних умов оподаткування на території селища;

встановлення обґрунтованих ставок податку.

збільшення надходжень до бюджету.

Додаткових витрат не передбачається.

Сфера інтересів суб 'єктів господарювання

Вигоди

Витрати

Встановлення єдиних умов оподаткування на території селища;

встановлення податкових пільг та порядку їх застосування;

прозорість дій органів місцевого самоврядування.

Обов’язкові платежі податкового характеру.

Сфера інтересів громадян

Вигоди

Витрати

Встановлення єдиних умов оподаткування на території селища;

встановлення податкових пільг та порядку їх застосування;

прозорість дій органів місцевого самоврядування.

Обов’язкові платежі податкового характеру.

Розмір коштів суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, пов’язаних з виконанням вимог акта, - витрати на сплату податку відповідно до ставки, встановленої селищною радою згідно вимога Податкового кодексу України.

Вигоди, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовують відповідні витрати. Крім того, витрати суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб не викликані затвердженням даного регуляторного акта. Метою підготовки проекту є врегулювання справляння місцевих податків і зборів, визначених Податковим кодексом України, на території селища.

7. Строк дії регуляторного акта.

Безстроковий. Строк дії регуляторного акту обмежується змінами у чинному законодавстві.

8.Показники результативності регуляторного акта.

Показники результативності регуляторного акта, які в подальшому стануть основою для відстеження його результативності, визначені виходячи з цілей даного регуляторного акту.

Показниками результативності дії регуляторного акта є:

-​ розмір надходжень до селищного бюджету, пов’язаних з дією акта;

-​ кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта;

-​ розмір коштів, що витрачаються суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта;

-​ рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб стосовно основних положень регуляторного акта – передбачається поінформованість за рахунок розміщення повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта, проекту та звіту про відстеження на сайті селищної ради та через постійні консультації.

9.Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Ефективність регуляторного акта буде оцінюватися селищною радою за результатами відстеження. Відстеження результатів регуляторного акта включатиме виконання заходів по відстеженню та оприлюднення звіту.

Проведення відстеження здійснюватиметься в строки, встановлені чинним законодавствам, на базі статистичних даних.

Відстеження результативності регуляторного акта, у разі його прийняття, буде здійснюватися на основі показників результативності у формі звіту. Наукові установи до відстеження не залучатимуться.

Аналіз впливу регуляторного акта підготовлено бухгалтерією селищної ради.

Головний бухгалтер С.П. Ярошевич

Звіт про відстеження результативність регуляторного акта

Відстеження результативності проводиться бухгалтерією селищної ради з___________2013р. по_____________2013року.

Базове відстеження результативності регуляторного акту «Про внесення змін до рішення від 09.07.2013 року №VI/38-1 «Про встановлення місцевих податків і зборів» (Положення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) провести неможливо, у зв`язку з тим, що кошти по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки почали надходити до бюджету з 01.01.2013 року. Цього періоду недостатньо для аналізу та відстеження результативності.

Головний бухгалтер С.П. Ярошевич

Просмотров: 356 | Добавил: proff_1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright Гольмоский поселковый совет © 2018
Ответы
Добавить сайт в каталог сайтов
Анонсы
05.06.2011 - открытие сайта Гольмовского поселкового совета
Архив записей
Погода
Поиск
.
Сайт создан компанией sit.pp.ua
Хостинг от uCoz