Среда, 17.10.2018, 04:12
Гольмовский поселковый совет




RSS
Главное меню
Праздники
Праздники Украины
ПАРТНЕРЫ

Работа в Донецке: вакансии и резюме Донецка

Сайт объявлений ДНР

Вакансии и резюме Горловки

Календарь
«  Октябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Форма входа
 
Главная » 2013 » Октябрь » 3 » ІНФОРМАЦІЯ про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Гольмівської селищної ради міста Горлівки за 9 місяців 2013 рік.
12:07
ІНФОРМАЦІЯ про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Гольмівської селищної ради міста Горлівки за 9 місяців 2013 рік.

Протягом звітного періоду робота із зверненнями громадян у виконкомі Гольмівської селищної ради спрямована відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень і доручень селищного голови.

Організація роботи із зверненнями громадян займає відповідне місце і знаходиться під особистим контролем селищного голови. Склалась певна система цієї роботи, яка забезпечує контроль за станом розгляду звернень громадян.

За 9 місяців 2013 року виконкомом селищної ради опрацьовано всього 225 звернень, в яких порушено 268 питань. Це на 30 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом 2012 роком (195 звернень). Виконкомом селищної ради постійно проводиться відповідна робота з головами вуличних комітетів, мешканцями селища, депутатами селищної ради щодо роз’яснення основних питань життєдіяльності селища, повноважень та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян.

Особистий прийом керівництвом селищної ради за 9 місяців 2013 року здійснювався відповідно до графіку особистого прийому громадян, затвердженого розпорядженням селищного голови від 14.12.2012 № 117. Прийом проводився у робочих кабінетах та громадській приймальні. Час особистого прийому неухильно дотримується. У виконкомі селищної ради функціонує «Телефон довіри», громадянам надаються телефонні консультації.

За звітний період на особистому прийомі у керівництва селищної ради побувало 106 громадян, якими порушено 106 питань житлово - комунального господарства, ремонту житла та інші. З них 8 задоволено, на 98 надані необхідні роз’яснення. Всього проведено 157 особистих прийомів.

Особистий прийом селищним головою проводиться у робочий день – вівторок. Усього проведено 38 особистих прийомів на яких побувало 26 громадян. Ними порушено 26 питань, на які надано детальні пояснення.

За 9 місяців поточного року до селищної ради надійшло 119 письмових звернень, що на 46 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (9 місяців 2012 року – 73 звернення), через інстанції вищого рівня надійшло 79 звернень, що на 50 звернень більше ніж за 9 місяців 2012 року (29 звернень). З 79 звернень - 31 задоволено, на 37 надані необхідні роз’яснення, 11 знаходиться в стадії розгляду.

За даними аналізу значна частина звернень мешканців відноситься до питань житлового господарства, соціального захисту населення, комунального господарства, незадовільного опалення у квартирах та інші.

Слід зазначити, що вирішення більшості комунальних питань залежить від фінансування і матеріальної бази відповідних підприємств. Крім цього заборгованість населення по сплаті за комунальні послуги також є однією з причин виконання ремонтних робіт не в повному обсязі.

За 9 місяців 2013 року до Гольмівської селищної ради звернулось 797 осіб для отримання довідок з місця реєстрації і про склад родини, про наявність пічного або газового опалення у будинках приватного сектору та довідок іншого плану, 51 особа звернулась відносно реєстрації народження дітей, 79 заявників з приводу реєстрації смерті, 25 відносно реєстрації шлюбу, виконано 370 нотаріальних дій та 275 прирівняних до нотаріальних дій.

У звітному періоді у селищній раді було проведено 18 виїзних прийоми «Мобільний офіс», на яких фахівці Управління Пенсійного фонду України у Микитівському районі, Микитівського УПСЗН Горлівської міської ради, Горлівського ВУ ВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу» надавали консультації, відповідали на питання та надавали юридичну та практичну допомогу мешканцям селища.

Продовжує діяти система роботи та взаємодії з керівниками підприємств та організацій селища: ТОВ ММЗ "Кераммаш”, КП "Гольмівське”, Гольмівських дільниць РЕМ, КП по ТП "Вуглик”, Горлівського ВУ ВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу» та інших. Депутати селищної ради приймають активну участь у розгляді звернень громадян, в обстеженні житлово – побутових умов мешканців селища, надають свої пропозиції на розгляд комісії.

Для відома відвідувачів в приміщенні селищної ради на інформаційних стендах і в громадській приймальні розміщена необхідна інформація про порядок розгляду звернень, Закон України "Про звернення громадян”, нормативно – правові акти, графіки особистого прийому громадян, є зразки заяв, «Порядок про доступ до публічної інформації», затверджений селищною радою від 27.05.2011 № VІ/8-12. Запитів на доступ до публічної інформації не надходило.

Всі мешканці селища мають можливість направити лист до міського голови, для чого у селищній раді знаходиться скринька "Лист міському голові”. За цією акцією листів не надходило.

В ході аналізу роботи із зверненнями громадян у виконкомі селищної ради, звернень, розглянутих з порушенням Закону України «Про звернення громадян», немає. Всі звернення розглядаються у визначений законом термін.

Просмотров: 179 | Добавил: proff_1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright Гольмоский поселковый совет © 2018
Ответы
Добавить сайт в каталог сайтов
Анонсы
05.06.2011 - открытие сайта Гольмовского поселкового совета
Архив записей
Погода
Поиск
.
Сайт создан компанией sit.pp.ua
Хостинг от uCoz